انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آیین نامه اجرایی مربوط به کتابخانه های مرکزی در تفاهم نامه معاونت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه سمنان منعقد شد.
سرپرست کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، دستورالعمل اجرایی بندهای تفاهم نامه معاونت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه سمنان مربوط به کتابخانه های مرکزی با حضور رؤسای کتابخانه های مرکزی هر دو دانشگاه امضا شد.
دکتر مرجان مومنی ادامه داد: مهمترین محورهای همکاری در قالب این تفاهم نامه، فراهم نمودن زمینه دسترسی کاربران دو مرکز به منابع اطلاعاتی چاپی و الکترونیکی یکدیگر، تبادل اطلاعات و استفاده از کتابخانه ها و بهره برداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، تبادل اطلاعات درحوزه کتابداری و اطلاع رسانی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی کتابخانه ها و بهره مندی طرفین از امکانات مشترک یکدیگر است.
وی افزود: مطابق با این دستورالعمل اجرایی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی هر دو دانشگاه می توانند از منابع و امکانات کتابخانه های مرکزی دانشگاه دیگر استفاده نمایند.
لازم به ذکر است: در آئین انعقاد این تفاهم نامه، دکتر مرجان مومنی سرپرست کتابخانه مرکزی دانشگاه، د