اعزام اولین کاروان کمیته بهداشت، درمان، امداد و نجات استان سمنان به کربلای معلا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنجشنبه دوم شهریور ماه سال جاری اولین کاروان کمیته بهداشت، درمان، امداد و نجات استان سمنان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، راهی کشور عراق شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه بدرقه از اعضای این کاروان، بیان نمود: بدرقه اولین کاروان دانشگاه از ستاد مرکزی دانشگاه برای ارائه بهترین خدمتگزاری به زائران امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) انجام شد.
دکتر کامران قدس گفت: در اولین گروه اعزامی تعداد 18 نفر از کارکنان مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه به کشور عراق اعزام شدند تا اقدامات لازم را درراستای فراهم نمودن زیرساخت های لازم جهت برپایی موکب سفید پوشان اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واقع در کربلای معلی ارائه خدمت نمایند.
وی ضمن آرزوی سلامتی و سفری بی خطر برای این خدمتگزاران خدوم حوزه سلامت، بیان کرد: جوانانی که در قالب این کاروان به کربلا و مناطق مرزی اعزام میشوند رهروان نسلی دلیری هستند که روزی با ایستادگی در برابر دشمنان از خاک و بوم این کشور دفاع کرده اند.