اعتبار بخشی ارزیابان وزارت بهداشت از گروه کاردرمانی دانشگاه
در ادامه نشست جمع بندی اعتباربخشی گروه آموزشی کاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر قدس رئیس دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی، دکتر صفوی رئیس دانشکده توانبخشی و جمعی از مدیران و اعضای هیات علمی این دانشکده در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم به ارزیابان وزارت بهداشت و با اشاره به این که ارزیابی فرصت مناسبی است برای دانشگاه تا نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسد، گفت: ان شاءالله مدیران و کارکنان این دانشگاه در راستای تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف گام موثری بردارند.
در نشست پایانی ارزیابان وزارت بهداشت ضمن ارائه گزارشی از این بازدیدها، از زحمات دست اندرکاران اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمودند.