اطلاعیه برگزاری سلسله کارگاههای ارتقاء سلامت روان در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به اهمیت و الزام گذراندن دوره های توانمندسازی اعضای هیئت علمی درراستای ارتقای بیش از پیش، اولین کارگاه از "سلسله کارگاه های ارتقاء سلامت روان" توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه به صورت حضوری همراه با برگزاری آزمون در پایان جلسه، برگزار می شود.
" سلسله کارگاه های ارتقاء سلامت روان " (مهارتهای برقراری ارتباط موثر (روابط بین فردی))
مدرس: دکتر بهروز کارگری
زمان برگزاری: 30 مهر ماه 1403 - ساعت 12:30 الی 14:30
محل برگزاری: سالن امام جواد ستاد مرکز دانشگاه
زمان آزمون: پایان کارگاه / به صورت کتبی
لینک ثبت نام در کارگاه های توانمندسازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه :
https://dme.semums.ac.ir/edc-Workshop-registration-
لینک ارزشیابی کارگاه های توانمندسازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه:
https://dme.semums.ac.ir/-edc-workshop-evaluation-
بسیار مهم و ضروی :
* گواهی کارگاه صرفا جهت افرادی صادر خواهد گردید که ضمن ثبت نام در سایت، حضور کامل در کارگاه و تکمیل فرم ارزشیابی پس از کارگاه، در آزمون مربوطه شرکت و حد نصاب قبولی را دریافت نمایند.
* آزمون کارگاه، در پایان کارگاه بصورت کتبی برگزار خواهد گردید.
* تاکید می شود در صورت عدم تکمیل فرم ارزشیابی پس از کارگاه، گواهی برای افراد حتی در صورت شرکت در برنامه صادر نخواهد شد. ارزشیابی کارگاه جز یکی از موارد مهم در اعتباربخشی موسسه ای و EDC می باشد. همکاری اعضای محترم هیئت علمی در این زمینه مزید امتنان خواهد بود.