از فعالان حوزه جوانی جمعیت شهرستان دامغان با اهدا لوح تقدیر و گل تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای گرامیداشت تلاشهای خستگیناپذیر فعالان حوزه جوانی جمعیت، مراسمی با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، دکتر ابراهیمیان معاون درمان و جمعی از کارشناسان ستادی در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.
در این مراسم که درراستای ترویج فرهنگ حمایت از سیاستهای کلی جمعیت و ارتقاء شاخصهای باروری در منطقه انجام گرفت، از جمعی از فعالان حوزه جوانی جمعیت شهرستان دامغان با اهدای لوح تقدیر و گل، قدردانی به عمل آمد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ضمن تقدیر از تلاشهای صورتگرفته در حوزه جوانی جمعیت، اظهار داشت: پیشبرد اهداف حوزه جمعیت نیازمند همکاری همهجانبه و جلب مشارکت آگاهانه همه بخشهای نظام سلامت و سایر نهادهای مرتبط است. خوشبختانه در شهرستان دامغان شاهد تلاشهای ارزندهای از سوی کارشناسان و فعالان این حوزه بودهایم که شایسته تقدیر است.
دکتر سید حسن تقوی افزود: جوانسازی جمعیت یک ضرورت ملی است و باید با برنامهریزی دقیق، اطلاعرسانی مستمر و تقویت مشوقهای فرزندآوری، خانوادهها را در مسیر این سیاست کلان یاری رسانیم.
در پایان مراسم، از فعالان حوزه جوانی جمعیت با اهدای لوح تقدیر و گل تقدیر به عمل آمد و بر تداوم فعالیتها و حمایتهای مؤثر در این زمینه تأکید شد.