ارزیابی نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان مهدیشهر توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح روز پنجشنبه دوم فروردین ماه سال جاری دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه، کارن یحیائی مسئول و پژمان قرائیان جانشین ستاد نوروزی دانشگاه در سال ۱۴۰۲ به شهرستان مهدیشهر سفر کردند.
در سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان مهدیشهر، دکتر کامران قدس به اتفاق هیأت همراه با حضور در بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان مهدیشهر، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، با کارکنان، کادر درمان و بیماران بستری در این بیمارستان به گفتگو پرداخت و روند ارائه خدمات درمانی را مورد ارزیابی قرار داد.
دکتر قدس از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی مهدیشهر و شهمیرزاد بازدید کردند و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این پایگاه ها، به بررسی نحوه ارائه خدمات و تعداد ماموریت های انجام شده پرداختند.
همچنین در این سفر، روند ارائه خدمات بهداشتی در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی جعفرآبادی شهمیرزاد مورد ارزیابی قرار گرفت و رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت این مرکز قدردانی و فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.