ارائه خدمات به بیش از 9 هزار و چهارصد بیمار در طرح ستاد نوروزی در بیمارستان ولایت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در ایام تعطیلات نوروزی، مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی ولایت دامغان با تلاش شبانه روزی کادر درمان خود، به بیش از نه هزار بیمار در بخش های مختلف خدمات درمانی، تشخیصی، عمومی، تخصصی و فوق تخصصی خدمت رسانی نمود.
رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت بیان نمود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته الی ۱۵ فروردین ماه سال جاری، جمعاً ۹ هزار و ۴۹۴ بیمار به این مرکز مراجعه نمودند که از این تعداد ۶۴۷بیمار بستری بخش ها، ۸۸۴۷ بیمار سرپایی، ۱۶۹ بیمار تصادفی، ۹۳۲۵ بیمار غیر تصادفی و ۱۶۸ بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
دکتر فائزه زارع زاده با اشاره به افزایش بیش از ۹۰٪ تعداد مراجعین و افزایش بیش از دوبرابری عمل های جراحی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته،از تلاش و تعهد کادر درمان این مرکز در ارائه خدمات بهینه به بیماران تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به اینکه در این مدت ۴۱ نوزاد در بیمارستان ولایت متولد شدند و شادی را به خانوادههای خود هدیه کردند، گفت: تعداد ۱۰۱ عمل جراحی ارتوپدی در این بیمارستان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۲۲ درصد افزایش داشته و نشاندهنده تلاش شبانهروزی کادر درمان و آمادگی کامل بیمارستان در ارائه خدمات تخصصی است.
رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت افزود: این بیمارستان با توجه به شرایط استراتژیک و قرارگرفتن در کریدور شمال به جنوب، شرق به غرب و دارا بودن امکانات و تجهیزات بروز و کادر درمان مجرب، یکی از مراکز درمانی مهم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است. خانواده بیمارستانولایت با بهرهگیری از تخصص، تعهد و تجهیزات پیشرفته، توانستند خدمات درمانی را بهموقع و با کیفیت بالا به مصدومان و بیماران ارائه دهد و این دستاورد حاصل همکاری منسجم بخشهای مختلف بیمارستان و تعهد جدی به سلامت جامعه است و تلاش ما بر این است که حتی در شرایط پرفشار نیز خدمات درمانی دچار اختلال نشود.
لینک کوتاه خبر :