اجرای طرح پویش ملی سلامت در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

اجرای طرح پویش ملی سلامت در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای اجرای پویش ملی سلامت با غربالگری دیابت و فشارخون از 20 آبان ماه الی 15 دی ماه سال جاری و با توجه به اهمیت سلامت کارکنان و پیشگیری از ابتلا به بیماری های فشارخون و دیابت، پویش ملی سلامت برای کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اجرا شد.

مجتبی مرادی، محمد حسن مرادی، کوروش صائمی، علیرضا مظلومیان، زهرا فدوی و محبوبه نجات اعضای گروه اعزامی از مرکز بهداشت شهرستان سمنان بودند که با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه، اقدام به غربالگری کارکنان این ستاد از لحاظ ابتلا به بیماری دیابت و پرفشاری خون نمودند.

این اقدام به همت مرکز بهداشت شهرستان سمنان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه انجام شده است.

  • کد خبر : 48524
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر