اجرای برنامه پویش پاکسازی و لایروبی جداول و شستشوی سطل های زباله در شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پویش پاکسازی و لایروبی جداول و شستشوی سطل های زباله با همکاری بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گرمسار و شهرداری های گرمسار و ایوانکی اجرا شد.
این اقدام به مناسبت روز شمار دوم هفته سلامت با عنوان "محیط سالم، جامعه سالم با مشارکت مردم و روز محیط زیست" در راستای ایجاد شهر و محیطی سالم و پاک برای حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از بروز و شیوع بیماری های واگیر و جلوگیری از رشد و تکثیر حشرات و جوندگان ناقل بیماری به ویژه ناقل مهاجم زیستی (پشه آئدس) انجام شد.
لینک کوتاه خبر :