پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز روانشناس و مشاور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن روز روانشناس و مشاور را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
روز روانشناس و مشاور، فرصتی ارزشمند برای قدردانی از تلاشهای خالصانه و علمی عزیزانی است که با دانش، تعهد و عشق، سلامت روان جامعه را پاس میدارند.
روانشناسان و مشاوران، همچون چراغهایی پرنور، راهنمای انسانها در مسیر شناخت خویشتن و عبور از بحرانهای زندگی هستند و نقش بیبدیلی در ارتقاء کیفیت زندگی فردی و اجتماعی ایفا میکنند.
امروزه اهمیت سلامت روان، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و نقش متخصصان این حوزه به ویژه در دوران بحرانهای اجتماعی و فردی، نقشی حیاتی و غیرقابل انکار است.
خدمات ارزشمند روانشناسان و مشاوران در ارتقاء امید، تابآوری و توانمندسازی افراد، گنجینهای ارزشمند برای پیشرفت و تعالی جامعه به شمار میرود.
اینجانب ضمن تبریک این روز گرامی به تمامی روانشناسان و مشاوران عزیز، از درگاه خداوند متعال برای این تلاشگران عرصه سلامت، توفیق روزافزون، سلامتی و سرافرازی مسئلت مینمایم.
امید است با همت بلند شما بزرگواران، شاهد بالندگی هر چه بیشتر جامعهای سالم، پویا و آگاه باشیم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه
لینک کوتاه خبر :