پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

 پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن روز روانشناس و مشاور را گرامی داشت. 

متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
روز روانشناس و مشاور، فرصتی ارزشمند برای قدردانی از تلاش‌های خالصانه و علمی عزیزانی است که با دانش، تعهد و عشق، سلامت روان جامعه را پاس می‌دارند.
 
روانشناسان و مشاوران، همچون چراغ‌هایی پرنور، راهنمای انسان‌ها در مسیر شناخت خویشتن و عبور از بحران‌های زندگی هستند و نقش بی‌بدیلی در ارتقاء کیفیت زندگی فردی و اجتماعی ایفا می‌کنند.
 
امروزه اهمیت سلامت روان، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و نقش متخصصان این حوزه به ویژه در دوران بحران‌های اجتماعی و فردی، نقشی حیاتی و غیرقابل انکار است.
 
خدمات ارزشمند روانشناسان و مشاوران در ارتقاء امید، تاب‌آوری و توانمندسازی افراد، گنجینه‌ای ارزشمند برای پیشرفت و تعالی جامعه به شمار می‌رود.
 
اینجانب ضمن تبریک این روز گرامی به تمامی روانشناسان و مشاوران عزیز، از درگاه خداوند متعال برای این تلاشگران عرصه سلامت، توفیق روزافزون، سلامتی و سرافرازی مسئلت می‌نمایم.
 
امید است با همت بلند شما بزرگواران، شاهد بالندگی هر چه بیشتر جامعه‌ای سالم، پویا و آگاه باشیم.
 
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه
 
 
  • کد خبر : 55780
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *