گرامیداشت روز پزشک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

 گرامیداشت روز پزشک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  روز دوشنبه یکم شهریور ماه 1400 به مناسبت زاد روز حکیم دانشمند شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، مهندس اوردوخانی فرماندار شهرستان آرادان به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، دکتر نداف رئیس بیمارستان امام حسین (ع) و سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه آرادان در بیمارستان امام حسین (ع) و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستائی آرادان حضور یافتند.

فرماندار، امام جمعه شهرستان آرادان به اتفاق هیات همراه ضمن تبریک روز پزشک، از پزشکان برای صبر، فداکاری، ایثار، ازخود گذشتگی، درمان بیماران و همکاری و مساعدت با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ایام  مقابله با ویروس منحوس کرونا با گل و لوح سپاس تقدیر و تشکر نمود.

  • کد خبر : 32933
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *