گراميداشت ميلاد كريم اهل بيت و تقدیر از مدافعان سلامت بيمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت ميلاد با سعادت كريم اهل بيت، حضرت امام حسن مجتبي عليه السلام و با همكاري گروه مداحي ولايت ، اداره اوقاف و امور خیریه و فرماندهی انتظامي شهرستان دامغان، ضمن تقدیر از زحمات مدافعان سلامت، محفل انس با قرآن، اجرای گروه سرود و مداحي در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان برگزار گرديد.اين مراسم با استقبال كاركنان و بيماران بستري در بيمارستان همراه بود.
لینک کوتاه خبر :