نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراسم شب قدر شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در شب های قدر با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و مجیدی رئیس جمعیت هلال احمر آرادان، توسط کارشناسان بهداشت محیط و جمعیت هلال احمرشهرستان در شب های نوزدهم و بیست ویکم ماه مبارک رمضان از مساجد برگزار کننده مراسم شب قدر درسطح شهرستان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

در طی این بازدید ها اقداماتی از قبیل: تب سنجی تمامی شرکت کنندگان در مراسم، توزیع ماسک بین شرکت کنندگان، اصلاح برخی نواقص بهداشتی اعم از تهویه نامناسب و عدم فاصله گذاری اجتماعی مناسب و ارائه آموزش های لازم درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس انجام پذیرفت.

همچنین قبل و بعد از پایان مراسم گندزدایی مساجد توسط نیروهای بسیجی جهت به حداقل رساندن خطر آلودگی انجام شده است.

  • کد خبر : 31666
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *