معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پروژه ها ي در حال ساخت این شبکه بازدید کرد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه 17 ارديبهشت ماه سال 99، مهندس كاظمي معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پروژه هاي در حال ساخت اين شبكه (پايگاه اورژانس 115 و خانه بهداشت ) شهرك صنعتي ايوانكي بازدید و ضمن بررسی مراحل ساخت، روند پيشرفت فيزيكي این پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داد.
وی همچنین موارد مهمي را به پيمانكار و مسئولين اجرائي يادآور و خواستار تسریح در تكميل و ساخت اين دو پروژه شد.
لینک کوتاه خبر :