كنفرانس ترياژ در كوويد19 بصورت وبينار برگزار گرديد

 كنفرانس ترياژ در كوويد19 بصورت وبينار برگزار گرديد

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر مولايي مدير مركز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: كنفرانس " ترياژ در كوويد19" درتاريخ  03/ 09 / 1399 ساعت 00 / 09 الي 00 / 12 در سالن جلسات پرديس بين الملل بصورت وبينار با شركت 150 نفر از كل كشور برگزار گرديد. 

سخنرانان اين كنفرانس، دكتر مجيد كسايي و دكتر مهدي يار احمدي  بوده اند.

وی افزود: گروه هدف اين كنفرانس کارشناسان پرستاري، اتاق عمل، بيهوشي، هوشبري، فوريتهاي پزشكي و ... بوده و اين دوره 3 امتياز بازآموزي دارد.

  • کد خبر : 28436
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *