كارگاه آموزشي نرم افزار EXAM برگزار شد

 كارگاه آموزشي نرم افزار EXAM برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ ايزدي مدير EDC  و تحول و نوآوري آموزش دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: روز یکشنبه 22 تیر ماه سال جاری، اولين جلسه آموزشي "  برگزاري امتحانات مجازي  پايان ترم "  در مركز آزمون دانشگاه برگزار شد. 

 
وی افزود: بنا بر ضرورت و آموزش كارشناسان آموزش و فناوري اطلاعات با نرم افزار (exam) در برگزاري امتحانات به صورت مجازي  ، و هماهنگي هاي بعمل آمده  در اين گارگاه آموزشي   مهندس سمانه كلايي  ضمن معرفي نرم افزار، نحوه استفاده از آن به كارشناسان حوزه آموزشي دانشكده هاي تابعه دانشگاه ارائه نمود.
  • کد خبر : 26691
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *