قدردانی مسئولان شهرستان آرادان از پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت سال 1399 به مناسبت هفته سلامت در مراسمي با حضور صفری معاون فرماندار، عربی رئیس آموزش و پرورش و دکتر مولایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان از پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت آرادان با اهدای گل و اقلام بهداشتی قدردانی شد.
در این آیین صفری معاون فرماندار شهرستان آرادان ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامتف نقش حوزه بهداشت را در پیشگیری و آموزش بیماری ها به ویژه کنترل بیماری کرونا ویروس مهم تلقی نمود.
لینک کوتاه خبر :