قدردانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آرادان از کارشناس بهداشت حرفه ای این شهرستان

 قدردانی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان آرادان ازکارشناس بهداشت حرفه ای این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه 1400 مصادف با با 28 آوریل 2021 روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان آرادان به اتفاق جمعی از همکاران ستادی شبکه بهداشت با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت آرادان روز بهداشت حرفه ای را به کارشناس بهداشت حرفه ای شاغل در این شهرستان تبریک گفت.

دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان آرادان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات و خدمات ارزشمند کارشناس بهداشت حرفه ای به وِیژه در ایام مبارزه با کرونا ویروس تقدیر و تشکر نمود.

  • کد خبر : 31597
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *