قدردانی رئيس دانشكده پيراپزشكي سرخه از زحمات گروه هاي جهادي بسيج سازندگي پايگاه امام خامنه اي سپاه سمنان

قدردانی رئيس دانشكده پيراپزشكي سرخه از زحمات گروه هاي جهادي بسيج سازندگي پايگاه امام خامنه اي سپاه سمنان

 قدردانی رئيس دانشكده پيراپزشكي سرخه از زحمات گروه هاي جهادي بسيج سازندگي پايگاه امام خامنه اي سپاه سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر حجازي رئيس دانشكده پيراپزشكي سرخه از زحمات گروه هاي جهادي بسيج سازندگي پايگاه امام خامنه اي سپاه سمنان در گندزدايي و ضدعفوني دانشكده پيراپزشكي، خوابگاه هاي دانشجويي و محوطه  تقدير و تشكر نمود.

رئيس دانشكده پيراپزشكي سرخه ابراز اميدواري كرد: با حول و قوه الهي، عنايات ويژه حضرت وليعصر (عج)، با تلاش متوليان و مسئولين امر و كادر درماني جهادگر خط مقدم مبارزه با كرونا و همكاري بسيجيان، به زودي بر ويروس كرونا غلبه خواهيم كرد.

 

 

 

 

  • کد خبر : 25951
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *