قدردانی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مدافعان سلامت دانشگاه

 قدردانی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مدافعان سلامت دانشگاه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در پیامی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زحمات و مجاهدت های تمامی همکاران در عرصه دفاع از سلامت مردم قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

السلام علیک یا میثاق الله

بی‌تردید نیمه شعبان امسال با مجاهدت های مخلصانه همکاران جامعه پزشکی و همراهی و همگامی ملت شریف ایران اسلامی برای همیشه ایام در ذهن ها و قلب ها جاودانه خواهد بود.

چراکه راز و نیاز ها و دعاهای همگان در این شرایط سخت که جامعه درگیر مبارزه با ویروس  منحوس کرونا می‌باشد از صمیم قلب هاست که با عنایت و تفضل الهی و توسل به حضرت حجت(عج) به بار می نشیند و یقیناً از باب (اِن مع العسر ،یسرا) روزهای  سلامتی و شادابی ملت باز خواهد گشت.

بدیهی است، امور ایثارگران دانشگاه نیز به مصداق (ومن لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق )مراتب تقدیر و تشکر خود را ا زحمات بی شائبه و مجاهدت های خدا پسندانه ی تمامی همکاران در عرصه دفاع از سلامت مردم اعلام داشته و صحت و سلامتی توام با  شادکامی و آرامش تحت توجهات حضرت ولی عصر( عج) مسئلت می نماید.

امور ایثارگران دانشگاه

  • کد خبر : 25643
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *