قدردانی از بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

 قدردانی از بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه 99 به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان این روز را گرامی داشت. 

دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق دکتر مولایی معاون بهداشتی این شهرستان با حضور در خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش شهرستان آرادان از زحمات و تلاش بانوان که علاوه بر نقش های مادر و همسر، در کنار مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی، به ارائه خدمات سلامت در این روزهای سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا می پردازند، تقدیر و تشکر نمود.

  • کد خبر : 30409
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *