ديدار مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با فرمانده نيروي انتظامي شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته نيروي انتظامي روز سه شنبه بيست و نهم مهرماه 99، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس شم آبادي مسئول حراست و مهري مسئول اورژانس ۱۱۵ اين شبكه با سرهنگ عرب فرمانده نیروی انتظامي شهرستان گرمسار دیدار و گفتوگو نمودند.
دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي اين شهرستان، ضمن عرض خدا قوت و تبريك اين هفته به فرمانده و کارکنان نیروی انتظامي اين منطقه؛ از زحمات و فعاليت های شبانه روزي این عزیزان زحمتکش برای تامين آسايش، امنيت قدردانی نمود.
مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار همچنين از همكاري و مساعدت نيروی انتظامی شهرستان گرمسار با حوزه سلامت این شهرستان پیرامون مبارزه با ويروس منحوس كرونا تشكر و این اقدامات را مهم و ارزشمند برشمرد.