جلسه هم اندیشی پیرامون جلب مشارکت های مردمی و خیرین در شهمیرزاد برگزار شد

 جلسه هم اندیشی پیرامون جلب مشارکت های مردمی و خیرین در شهمیرزاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هم اندیشی پیرامون جلب مشارکت های مردمی و خیرین با حضور دکتر تبیانیان مسئول مرکز خدمات جامع سلامت جعفر آبادی شهمیرزاد و نوری نسب رئیس موسسه خیریه امیرالمومنین(ع) شهمیرزاد برگزار شد.

دکتر تبیانیان مسئول مرکز خدمات جامع سلامت جعفر آبادی شهمیرزاد بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسه مشارکت بیشتر خیرین در تامین تجهیزات و امکانات بهداشتی و قدردانی از تعامل خیرین و در نهایت ارتقا سطح سلامت جامعه است .

مسئول مرکز خدمات جامع سلامت جعفر آبادی شهمیرزاد ادامه داد: مشارکت خیرین حوزه سلامت، نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب و مناسبی به مردم شریف منطقه دارد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون موارد مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.

 

 

 

 

  • کد خبر : 28996
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *