جلسه معرفی برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در جهاد کشاورزی شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز چهارشنبه دوازدهم شهریور 99 در ادامه روند فعالیت های برون بخشی در ارتباط با معرفی برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.
دراین جلسه دکتر قدس ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری محرم و تشکر از ریاست و کارکنان این اداره پیرامون رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی درخصوص کووید19، به تشریح طرح هرخانه یک پایگاه سلامت و وضعیت این طرح در شهرستان آرادان پرداخت.
لینک کوتاه خبر :