جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آرادان برگزار شد

 جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز یکشنبه سیزدهم مهر ماه 99 جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آرادان با حضور مهندس بوربور فرماندار شهرستان، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و مسئولین سایر دستگاه های اجرایی مرتبط در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دراین جلسه دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان پیرامون وضعیت کرونا در شهرستان آرادان، رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان آرادان توضیحاتی را ارائه نمود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان خواستار رفع مسئله کلر زنی چاه آب روستای یاتری علیا که تامین کننده آب دو روستای قمر به نام های امامزاده علی اکبر وامیر اباد نیز می باشد، از اداره آب وفاضلاب شهرستان شد.

  • کد خبر : 27793
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *