تقدیر و تشکر هیئت موتور سواری استان سمنان از پرسنل فوریت های پزشکی شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز شنبه بیست و هفتم شهریور ماه سال 1400 و به مناسبت چهل و ششمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی، عسگری رئیس هیات موتور سواری استان سمنان به اتفاق عامری رئیس هیات موتور سواری شهرستان گرمسار و جمعی از اعضاء هیات موتور سواران این شهرستان از مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گرمسار بازدید نموده و ضمن تبریک روز اورژانس، با اهدای شاخه گل از پرسنل این مرکز تقدیر نمودند.

 
مهری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار نیز ضمن تشکر از حاضرین، بخشی از فعالیت ها و عملکرد پایگاه های شهرستان گرمسار را بیان نمود.
  • کد خبر : 33275
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *