تقدیر از پرستاران بومی روستای ریکان شهرستان گرمسار

 تقدیر از پرستاران بومی روستای ریکان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سه شنبه نهم دی ماه 99 و با حضور حسنی بخشدار مرکزی شهرستان گرمسار، دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مهندس کاظمی معاون بهداشتی این شبکه ، مسئولین شورای اسلامی و دهیار روستای ریکان از تعدادی از پرستاران بیمارستان معتمدی گرمسار که بومی این روستا بودنند با لوح سپاس و هدیه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در این مراسم که در محوطه باز اقامتگاه بوم گردی برگزار گردید، بخشدار و مسئولین شورا از فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی همراه با صبر و ارائه خدمات مناسب پرستاری سپاسگزاری نمودنند.
  • کد خبر : 28931
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *