تعدادی از پزشکان و پرستاران سرباز برای مبارزه با کرونا با مرکز بهداشت شهرستان سمنان همراه شدند

تعدادی از پزشکان و پرستاران سرباز برای مبارزه با کرونا با مرکز بهداشت شهرستان سمنان همراه شدند

 تعدادی از پزشکان و پرستاران سرباز برای مبارزه با کرونا با مرکز بهداشت شهرستان سمنان همراه شدند

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشستی درخصوص اعلام آمادگی پزشکان و پرستاران سرباز با مرکز بهداشت مبنی بر همکاری در مبارزه باکرونا برگزار شد.

دراین جلسه پیرامون دستور العمل ابلاغی با عنوان "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی" و نوع خدمات جهت آحاد مردم بخصوص بیماران، خانواده های افراد بیمار، نمونه برداری، غربالگری، پیگیری بیماران و.. بحث و تبادل نظر  نظر شد.

افراد حاضر پیرامون خدمات قابل ارائه به مردم،  روند انجام  کار، پیشنهادات و سوالات خودرا بیان داشتند.

در این جلسه دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت ، علوی فر رئیس امورعمومی، دکتر معانی مسئول واحد بیماریها و کر مسئول گسترش شبکه حضور داشتند.

  • کد خبر : 28505
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *