برگزاری کمیته آموزش همگانی در راستای راهبرد چهارم طرح شهید سلیمانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

برگزاری کمیته آموزش همگانی در راستای راهبرد چهارم طرح شهید سلیمانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

 کمیته آموزش همگانی در راستای راهبرد چهارم طرح شهید سلیمانی در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه بیست و یکم دی ماه 99 در راستای اجرای برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه "هرخانه یک پایگاه سلامت"، کمیته آموزش همگانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.

در این جلسه که مهندس کاظمی معاون بهداشتی و چگینی کارشناس آموزش و ارتقاء سلامت این شبکه و نمایندگان شهرداری، جمعیت هلال احمر و تبلیغات اسلامی حضور داشتد، حاضرین در جلسه در راستای برنامه های مرتبط با آموزش و اطلاع رسانی در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد و اعضاء همکاری همه جانبه خود را در راستای تحقق اهداف طرح مذکور و برنامه های آتی اعلام نمودند.
 
 
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 29083
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *