برگزاری برنامه آموزشی با موضوع بلوغ و نوجوانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 4 تیر 1400 برنامه آموزشی با موضوع بلوغ و نوجوانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.
در این جلسه که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز محوطه شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، صادقی کارشناس مسئول بهداشت روان در راستای مسائل مرتبط با نوجوانی و بلوغ و راهکارهای سازنده مدیریت رفتار در این دوره به بیان مطالب مفیدی برای همکاران پرداخت.
دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان در خصوص اهمیت برگزاری برنامه های آموزشی پیرامون موضوعات مختلف روانشناسی و مهارت های زندگی نکات مهمی را مطرح نموده و بر برگزاری منظم این دوره ها برای پرسنل در ستاد و مراکز تابعه تاکید کرد.