برگزاري جلسه شوراي اداري شهرستان سرخه با حضور مسئولین حوزه سلامت این شهرستان

 جلسه شوراي اداري شهرستان سرخه با حضور مسئولین حوزه سلامت این شهرستان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنج شنبه نهم مرداد ماه سال جاری، جلسه شوراي اداري شهرستان سرخه با حضور دكتر گلرو نماينده مردم شهرستانزهاي سمنان، مهديشهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي، مويدي زاده فرماندار سرخه، اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و برخي از مسئولان شهرستاني در فرهنگسراي باران برگزار شد.

در ابتدا مويدي زاده فرماندار شهرستان سرخه از خدمات و زحمات ارزنده مدير و كاركنان شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه از ابتداي شيوع بيماري كرونا تا كنون تشكر كرد.

در ادامه دكتر گلرو با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم 14 در جنوب كشور گفت :اين رزمايش موفق، توانمندي دفاعي جمهوري اسلامي ايران را به نمايش گذاشت.

وی تاكيد كرد: زمان تعارف و مجادله نيست و بايد به مردم خدمت كنيم و نيروي جوان و با انگيزه را به كار بگيريم.

  • کد خبر : 26889
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *