برپایی ایستگاه سلامت در اداره برق شهرستان دامغان

 برپایی ایستگاه سلامت در اداره برق شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا ویروس، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با برپایی ایستگاه سلامت، به آموزش راه های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس، فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و تب سنجی 90 نفر از کارکنان اداره برق دامغان پرداخت.

در ایستگاه سلامت توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، همزمان با پاسخگویی به سوالات مراجعین و کارکنان درخصوص بیماری کرونا ویروس، تعدادی پمفلت، تراکت و بروشور آموزشی نیز بین آنها توزیع گردید.

  • کد خبر : 25754
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *