بازدید مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان آرادان از خانه های بهداشت دولت آباد و یاتری سفلی
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه سی و يكم ارديبهشت ماه سال جاری، دکتر قدس مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق میرزایی مسئول امورعمومی این شبکه با حضور در خانه بهداشت های دولت آباد و یاتری سفلی ضمن بازدید از این خانه های بهداشت از زحمات و تلاشهاي خستگي ناپذير بهورزان در سنگر پيشگيري تقدير و تشكر كردند.
دکتر قدس افزود: بهورزان به عنوان خط مقدم نظام سلامت نقش مهمي در ارتقاي سلامت جامعه به عهده دارند.
لینک کوتاه خبر :