بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان گرمسار از مرکز واکسیناسیون کووید-19 این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه سال 1400، متقی فرماندار شهرستان گرمسار به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین آرامی امام جمعه معزز و دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان،از مرکز واکسیناسیون کووید۱۹ این شهرستان بازدید و ضمن خسته نباشید به مسئولان اجرایی، مراقبین و مدافعان سلامت که در مبارزه با بیماری منحوس کرونا و امر مهم تزریق واکسن، و از نحوه فعالیت و زحمات پر تلاش آنها تقدیر نمودنند. 

 
در این بازدید دکتر عرب آرادانی گزارش مبسوطی را از مرحله فراخوان گروه های سنی ، نحوه حضور مراجعین، تزریق واکسن ، خدمات و مشاوره پزشکی را ارائه نمود.
  • کد خبر : 31760
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *