بازديد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از اداره محيط زيست شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه دوازده مرداد ماه سال 99، كارشناسان واحد مهندسي بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور همتي معاون فرماندار ،دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستانگرمسار و مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه از اداره محيط زيست شهرستان گرمسار بازديد کردند.
این بازدید در راستاي اجراي پروتكلهاي بهداشتي،دستورالعملها،رعايت فاصله گذاري،نظارت بر استفاده از ماسك و... انجام و بر اجرای دقیق این مهم تأکید شد.
لینک کوتاه خبر :