اهدای یک دستگاه ديونايزر ( آب مقطر گيري FNR 20) به مرکز خدمات جامع سلامت تدبیر شهرستان گرمسار
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت خير بزرگوار محمد حاج حسيني (مديريت شركت روان گر) و در يك اقدام خداپسندانه يك دستگاه ديونايزر FNR 20 )آب مقطر گيري( به ارزش تقریبی هفت ميليون دويست هزارتومان خريداري و به آزمايشگاه مركز خدمات جامع سلامت تدبير(شماره 3شهري) شهرستان گرمسار اهداء گردید.
كارايي اين دستگاه در آزمايشگاه متنوع بوده و از آب مقطر استخراجي از اين دستگاه در ساخت محيط كشت آزمايش ها ،نمونه هاي بهداشت محيط، اتوآناليزر و اتو كلاو دندانپزشكي استفاده ميگردد.
لینک کوتاه خبر :