ارائه گواهي سلامت دانشجويان جهت شركت در كلاسهاي حضوري دانشگاه، الزامي است

 ارائه گواهي سلامت دانشجويان جهت شركت در كلاسهاي حضوري دانشگاه، الزامي است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر كساييان معاون آموزشي دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شروع كلاسهاي حضوري از روز شنبه هفدهم خرداد ماه 1399 در دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان، تمامی دانشجويان جهت حفظ سلامت خود و ديگران و حضور در كلاسهاي آموزشي موظف به دريافت  و ارائه گواهي سلامت ميباشند .

وی افزود: دانشجويان  گرامي جهت دريافت گواهي لازم است به سايت https://salamat.gov.ir مراجعه و گواهي سلامت دريافت نموده و در زمان حضور در دانشگاه  نسخه اصل گواهي را به مسئول آموزش دانشكده و تصوير آن را به مسئول خوابگاه تحويل نمايند.

در ادامه دکتر کسائیان تأكيد کرد: از حضور دانشجوياني كه گواهي سلامت را نداشته باشند در كلاس و خوابگاه ممانعت بعمل خواهد آمد.

  • کد خبر : 26203
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *