قدرداني نهادهاي دولتي، خصوصي و مردم شهرستان دامغان از پزشكان و كاركنان بيمارستان ولايت

  قدرداني نهادهاي دولتي، خصوصي و مردم شهرستان دامغان از پزشكان و كاركنان بيمارستان ولايت

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به سعي و تلاش بي وقفه پزشكان و كاركنان بيمارستان ولايت شهرستان دامغان در امر پيشگيري و درمان بيماران مبتلا به ويروس كرونا، سازمان هاي دولتي و خصوصي و مردم شهرستان دامغان با ارسال دسته گل، بنر يا طي تماس تلفني از پزشكان و پرستاران و تمامی كاركنان بيمارستان ولايت تقدير و تشكر نمودند.

در اين جمع سازمان مردم نهاد خانه تسنيم و انجمن دوستي كومش (دامغاني هاي مقيم سمنان) نيز با نصب بنر تقدير در مقابل درب ورودي بيمارستان ولايت و ارسال دسته گل از زحمات پرسنل بيمارستان قدیردانی کردند.

 

  • کد خبر : 25368
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *