کنفرانس مدیریت مخاطرات در مامایی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه 25 آبان ماه سال 1400 کنفرانس " مدیریت مخاطرات در مامایی" از ساعت 09:00 الی 12:00 با دبیری مهری انصاری نیاکی، با شرکت 200 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.
دکتر مولایی خاطر نشان کرد: سخنرانان این کنفرانس ، خانم ها مژگان کمال پور و مهری انصاری نیاکی بوده اند.
وی افزود: گروه هدف این کنفرانس، گروه مامایی (کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد ) و دارای 3 امتیاز بازآموزی بوده است.
لینک کوتاه خبر :