نشست هم اندیشی بسيج جامعه پزشكي استان با پرسنل شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز دوشنبه 7 مهرماه 99 جلسه هماهنگي اعضاي بسيج جامعه پزشكي با مدير و پرسنل شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در سالن جلسات اين شبكه برگزار شد.
در ابتداي جلسه اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن خير مقدم و تبريك هفته دفاع مقدس، در خصوص فعاليت هاي شبكه بهداشت و درمان شهرستان در گسترش سطح دسترسي مردم به رفاه بهداشتي توضيحاتي ارائه نمود.
در ادامه سرهنگ انتظاري جانشين مسئول بسيج جامعه پزشكي استان در راستای برگزاري جلسات حلقه الصالحين و پيگيري كانون شدن شهرستان سرخه مطالبي بیان کرد.
قدس مسئول تيم هاي امداد و درمان مطالبي را در راستای اعضاي فعال و عادي بسيج و چگونگي تبديل وضعيت بسيجيان عادي به فعال و همچنين اعزام تيم هاي تخصصي به مناطق كم برخوردار شهرستان بيان نمود.
لینک کوتاه خبر :