معرفي سرپرستار جديد بخش اورژانس بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

 معرفي سرپرستار جديد بخش اورژانس بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با حضور مسئولين بيمارستان ولايت، از زحمات 12 ساله سيد علي مير علي اكبري سرپرستار سابق بخش اورژانس بيمارستان شهرستان دامغان تقدير و علي عليزاده به عنوان سرپرستار جديد بخش اورژانس بيمارستان ولايت معرفي گرديد.

در اين جلسه تكريم و معارفه دكتر محمدي رئیس بيمارستان ولایت در سخنانی گفت:  مديريت بخش اورژانس نسبت به ديگر بخش هاي درماني و غير درماني بيمارستان شرايط خاص دارد.در بخش اورژانس بيمارستان، به عنوان پيشاني سيستم و اولين جايگاه ارائه خدمات به بيماران و مراجعه كنندگان، تمام گروه هاي پزشكان با روش ها و رويه هاي متفاوت حضور و فعاليت دارند، لذا لازم است مدير بخش اورژانس تمام شرايط و اوضاع بيماران و همراهان را در نظر داشته باشد و نظرات منطقي همكاران را بررسي و زير ساختهاي لازم را فراهم نمايد.به همين خاطر مدير و كاركنان بخش اورژانس با بيشترين حجم كار و مشكلات روحي و رواني روبرو هستند.

دكتر محمدي در پايان سخنان ضمن تقدير از زحمات صادقانه سيد علي مير علي اكبري،خطاب به علي عليزاده،سرپرستار جديد بخش اورژانس، گفت: شما بايد با همكاري پرسنل بخش و با استفاده از توان و تجربيات ديگر كاركنان بيمارستان در جهت رفع ناكامي هاي بخش حركت كنيد تا انشاء الله با ارائه خدمات بهينه شاهد ارتقاء سطح خدمات در اورژانس و نهايتا" رضايت مراجعه كنندگان باشيم.

  • کد خبر : 26666
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *