مراسم تقدير روز ماما در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

 مراسم تقدير روز ماما در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز سه شنبه 16 ارديبهشت ماه سال 99 و به مناسبت (16 ارديبهشت روز جهاني ماما و گراميداشت اين روز) مهندس كاظمي معاون بهداشتي شبكه بهداشت ودرمان شهرستان گرمسار به اتفاق چگيني كارشناس سلامت باروري اين شبكه  با حضور در مراكز خدمات جامع سلامت تدبير و شهيد صفري با اهداء لوح تقدير از زحمات و فداكاري ماماهاي شاغل در اين مراكز تقدير و تشكر نمود.

در این مراسم مهندس کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با تبریک روز جهانی ماما، گفت: نقش این گروه حساس در مراقبت های بهداشتی و نیز در حوزه درمان و بخش های زنان و لیبر در بیمارستان ها بسیار مهم بوده و امیدواریم با تلاش های این عزیزان همانند گذشته شاهد ارتقاء سطح سلامت در جامعه باشیم.

  • کد خبر : 25962
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *