قدردانی مراجعین از ارائه مطلوب خدمت در بخش اورژانس سرپایی کرونا مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

قدردانی مراجعین از ارائه مطلوب خدمت در بخش اورژانس سرپایی کرونا مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

 قدردانی مراجعین از ارائه مطلوب خدمت در بخش اورژانس سرپایی کرونا مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیماران حسن الهیار و زهرا معمار با نوشتن نامه‌ای خطاب به دکتر حمیدرضا سرپرست مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) از پاسخگویی و ارائه خدمت همکاران پرستار، بهکار، رزیدنت و سایر پرسنل بخش اورژانس سرپایی کرونا در این مرکز تقدیر و تشکر کردند.

در متن نامه چنین آمده :

با توجه به اینکه امروز سومین روز از مراجعه ما به بخش اورژانس کرونا می باشد، از برخورد مودبانه و صبورانه همکاران عزیز کادر درمان کمال تشکر را دارم، ان شاالله سالم و سلامت باشند.

 

  • کد خبر : 33189
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *