قدردانی مدیر کل استاندارد استان از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، عباس رستمی مدیر کل استاندارد استان سمنان با ارسال پیامی به دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از زحمات و تلاش های وی و تمامی مدافعان سلامت استان قدردانی کرد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
نِعْمَتَانِ مَجْهُولَتَانِ الْأَمْنُ وَ الْعَافِيَة
پیامبر(صلّیاللهعلیهوآله) فرمودند: دو نعمت است که ناشناخته است: امنیت و تندرستی.
جناب آقای دکتر نوید دانائی
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
سلام و درود بر شما که در این روزهای سخت، متعهدانه و ایثارگرانه در صف اول مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفته اید. شما عزیزان، جان با ارزش خود را به میدان آورده اید تا از هموطنان محافظت کرده و انسانیت را بسیار زیبا معنا می کنید. از خودگذشتگی و فداکاری شما ستودنی است و زبان و قلم از بیان آن قاصر است. بدین وسیله اینجانب به نمایندگی از کارکنان این اداره کل از تلاش ها و زحمات کادر پزشکی و درمانی در همه بخش های دولتی و خصوص صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می نمایم. سلامتی و عزت یکایک شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
عباس رستمی
مدیرکل