قدردانی خانواده شهابی از خدمات مطلوب بخش کرونای بیمارستان ولایت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیمار ابوالقاسم شهابی و همسرش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ویروس در بیمارستان ولایت بستری و پس از دریافت خدمات پزشکی و درمانی با حال عمومی مناسب و رضایت بخش از بیمارستان ولایت ترخیص شدند.
بیمار شهابی به اتفاق همسر خود در زمان ترخیص به دفتر روابط عمومی بیمارستان مراجعه و از تلاش و خدمت رسانی پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت تقدیر نمودند.
بیمار شهابی بیان داشت: خدمت رسانی مجدانه و دلسوزانه همراه با نظم و انضباط و دقت نظر و سرعت عمل بالا از طرف پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت به بیماران و فعالیت عاشقانه این کارکنان برای خدمت رسانی به بیماران، نشان از مدیریت مدبرانه و حاذق ریاست بیمارستان و حضور کارکنان شیفته خدمت رسانی در این بیمارستان را دارد.
وی افزود: در دوره ای که این ویروس منحوس بی رحمانه بر جان مردم حمله ور شده، ما در دوره بستری در بیمارستان ولایت از نزدیک دیدیم که پزشکان و کارکنان این بیمارستان چگونه جهت خدمت به بیماران، با روحیه ای همرا با ایثار و فداکاری فعالیت می کنند تا بیمار مبتلا به ویروس بهبودی کسب نماید. اکنون که به شکر خدا و همت کارکنان و پزشکان بیمارستان ولایت حال ما رو به بهبودی است قبل از ترخیص و خروج از بیمارستان بر خود وظیفه می دانیم که از زحمات کارکنان بیمارستان ولایت تقدیر و تشکر نماییم.انشاء الله در پناه حضرت حق همه ایام موفق و پیروز باشید.