قدردانی بازرس کل استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز دهم اردیبهشت ماه سال جاری حجت الاسلام و المسلمین رشید زاده مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و ضمن عرض خداقوت به وی و تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت استان، با وی گفتوگو کرد.
در این نشست دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رشیدزاده را به عنوان مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان تبریک و برای مدیر سابق این سازمان آرزوی موفقیت نمود.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه به تشریح عملکرد و فعالیت های حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همچنین گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در استان سمنان و خدمات و عملکرد این دانشگاه بیان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: سازمان بازرسی وظیفهای خطیر و سنگین بر عهده دارد که ماحصل این وظایف منجر به سلامت در عملکرد و خدمت به مردم در دستگاههای مختلف است و امیدوارم با حضور و مدیریت شما بیش از گذشته این سازمان در انجام وظایف مربوطه موفق باشد.
دکتر دانائی ادامه داد: ما از سازمان هایی که عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را ارزیابی می کنند، استقبال می کنیم تا با کمک این سازمان، نقاط قوت خود را ارتقاء و نقاط ضعف را مرتفع نمائیم.
وی افزود: مطمئن هستم شما هم همچون مدیران سابق این سازمان پشتیبان حوزه سلامت هستید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: اینجانب و معاونانم به صورت سرزده از مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه به ویژه در شرایط کنونی بازدید می کنیم و ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف موجود در این مراکز، به بررسی و رفع این مسائل می پردازیم.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچون گذشته با تمام قوا در حال مبارزه با بیماری کرونا ویروس است و امیدوارم به لطف خدای متعال، با همیاری مردم شریف استان و به همت کادر بهداشتی درمانی این دانشگاه بتوانیم به زودی شاهد نابودی این بیماری باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین رشیدزاده مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان نیز ضمن قدردانی از خدمات و زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع این بیماری، فعالیت و کار در حوزه بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات به مردم در صورتی مقدور می باشد که همراه با عشق و علاقه باشد.
مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان ادامه داد: زحمات و ارائه خدمات مناسب کارکنان حوزه سلامت و همچنین تعامل و همیاری مردم عزیز و دستگاه های اجرایی، در جلوگیری از روند افزایشی این بیماری بسیار مهم خواهد بود.
وی افزود: در کنار تلاش و فعالیت دستگاهها، وجود سازمان بازرسی برای رفع مسائل، تشخیص و تعیین میزان اختلاف و انحراف و اصلاح آنان ضروری به نظر می رسد که خوشبختانه این سازمان تاکنون رسالت خود را در سایه همکاری سازمانها به بهترین وجه ایفا نموده است.
گفتنی است: در این دیدار دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و بابایی رئیس اداره بازرسی دانشگاه نیز حضور داشتند.