قدردانی از کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان آرادان

 قدردانی از کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان آرادان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بیستم و ششم خرداد 99 مراسم قدردانی از کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان آرادان با حضور دکتر قدس رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، بوربور فرماندار و حجت الاسلام شریفی نیا امام جمعه این شهرستان به همراه جمعی از مدیران و سایر همکاران در مرکز خدمات جامع سلامت آرادان برگزار شد.

در این مراسم بوربور فرماندار شهرستان آرادان بیان داشت: اینجانب از همه شما عزیزان تقدیر و تشکر نموده و اطمینان دارم که ملت شریف شهرستان آرادان قدردان زحمات و تلاش های ایثارگرانه شما بوده و پاداش الهی نیز قطعا شامل حال شما خواهد شد. از خداوند متعال برای شما خادمان ملت و سرمایه های بی نظیر و عظیم کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

 

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 26424
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *