قدردانی از دندانپزشکان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بیست و سوم فروردین ماه سال 1400 و به مناسبت روز دندانپزشک، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق جمعی از همکاران ستادی این شبکه، با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت آرادان و داورآباد این شهرستان، روز دندانپزشک را به دندانپزشکان شاغل در این مراکز تبریک گفت.

در این دیدارها دکتر قدس ضمن گرامیداشت این روز و تجلیل از زحمات این عزیزان به ویژه در ایام بیماری کرونا، به رسم یادبود با اهدای شاخه گل و لوح سپاس، از تلاش های آنان قدردانی کرد.

  • کد خبر : 31343
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *