قدردانی از جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه هجدم اردیبهشت ماه سال 1400، به مناسبت روز هلال احمر، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به همراه میرزایی مسئول امورعمومی و شمسی مسئول اورژانس 115 شهرستان آرادان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان ، از زحمات و تلاش های پرسنل و داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان در این روزهای سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا در قالب تیم نظارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر نمودند.
لینک کوتاه خبر :