قدردانی از بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه 99 به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان این روز را گرامی داشت.
دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق دکتر مولایی معاون بهداشتی این شهرستان با حضور در خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش شهرستان آرادان از زحمات و تلاش بانوان که علاوه بر نقش های مادر و همسر، در کنار مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی، به ارائه خدمات سلامت در این روزهای سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا می پردازند، تقدیر و تشکر نمود.
لینک کوتاه خبر :